واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

تو که نیستی،
شاخه های دلتنگی زود زود جوانه می زنند!

بایگانی

در تکاپوی هیچ

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۸۹، ۰۷:۳۰ ب.ظ

 به نقل از رسانه ها« یکی از سران  فتنه که اخیرا در تقسیم کاری نانوشته با دیگر سران فتنه قصد نزدیکی به نظام را دارد اخیرا ملاقات کاملا پنهانی با آقای "سایمون گس " سفیر پر تحرک انگلیس در ایران داشته است .
این دومین ملاقات اضطراری این فرد با سفیر انگلیس در طول یکماه اخیر می باشد و این جدای از تماس های رابطین ونمایندگان آنها می باشد.»

در جریان اغتشاشات پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم سفارت انگلیس نقش مهمی در ایجاد هماهنگی بین عناصر اپوزیسیون داخل و مثلث بیرونی فتنه یعنی آمریکا- انگلیس- اسرائیل ایفا نمود.

 

اعترافات عوامل میانی فتنه در زندان و اسناد به دست آمده از خط سیر فتنه نشان می دهد  ارتباط سفارت انگلیس با نمایندگان کاندیداهای اصلاح طلب  برای اجرای سناریویی که غرب برای به زانو درآوردن نظامطراحی کرده بود تنگاتنگ و مستمر ادامه داشت و عوامل اصلی و سران فتنه مجری فرامین دولتی بودند که مدتها پیش از انتخابات براندازی را با هدایت رسانه های فارسی زبان و نهادینه کردن موضوع موهوم تقلب آغاز کرده بود و با دامن زدن به جریان کشته سازی و شکنجه زندانیان سیاسی، تجاوز و... ادامه داد.

 

 

 

اما چرا سران فتنه پس از رسوائیهای بیشمار که از ناحیه ارتباط با عوامل بیگانه نصیبشان شد و به واسطه آن اعتبار مردمی خود را از دست دادند اینک دوباره به دامان غرب افتاده و با دستپاچگی به دیدارهایی روی می آورند که از رسانه ای شدن آن بیم دارند؟

پس از اعلام موضع مردم غیرتمند و بصیر در 9 دی و 22 بهمن سال 88، استحاله جریان فتنه سیر صعودی به خود گرفت و در طول مدت یک سال پس از آشوبهای اولیه ، ریزش پایگاههای اجتماعی با شتاب روز افزون، جریان فتنه را از هواداران تهی کرد.

 

از سوی دیگر خبرها یی مبنی براینکه گروههایی از جریان فتنه که لایه درونی آن را تشکیل می دادند و بیشتر متعلق به سطوح پایین حزب مشارکت و مجاهدین هستند به سبب سرخوردگی از جریانی که به خاطر آن انرژی و وجهه سیاسی خود را مصروف داشتند تلاش برای اخذ پناهندگی و خروج از کشورراآغاز کرده اند واین ضربه دیگری بر پیکر بیجان فتنه وارد کرد.

شکست معادلات ظالمانه جهانی که برای تجهیز فتنه دست به کار شده بود پازل ناکامیهای فتنه را تکمیل کرد . در نتیجه سران فتنه برآن شدند تا آخرین بضاعت خود را برای احیای این موج مرده به میدان بیاورند:

۱- اتخاذ مواضع مشترک فتنه گران با عوامل غربی در مسئله تحریم شاهدی بر این حقیقت است که سران فتنه برای حیات مجدد خود از هیچگونه خیانتی در حق ملت و میهن خود ابایی ندارند و برای وصول به آنچه قدرت سیاسی آینده را برای آنها به ارمغان می آورد همسو با عوامل بیرونی تحریم، زمینه صدور قطعنامه های خباثت آلود شورای امنیت و اتحادیه اروپا و تحرکات ضد ایرانی اربابان آمریکایی را فراهم کرده اند.

 

 

2- عوامل مؤثرحزب معلق مشارکت و مجاهدین انقلاب که نقش اصلی در اغتشاشات  خیابانی برعهده داشته اند واینک مجازات زندان را سپری می کنند به منظور جلوگیری از عریان شدن وجوه دیگری  از خیانتهایی که در حق انقلاب و نظام و مردم روا داشته اند بخش دیگری از دستورالعمل انقلاب مخملی جین شارپ را پیاده کرده وعلیه نیروهای امنیتی که زوایایی از مشی براندازانه آنها را برملا کرده بودند طرح شکایت کردند.

این حربه ممکن است از نظرآنها، امید به پیروزی را در برخی وابستگان احتمالی غفلت زده یا متعصب  که ارزیابی منطقی  از جریان فتنه ندارند زنده کند و پشتوانه ای برای فرقه فتنه بسازد.

 

 

3- رییس بنیاد باران اخیرا به تحرکات گسترده برای جذب نیرو از بین دانشجویان پرداخته است تا با گسترش عوامل واسطه، به جذب بدنه برای  اصلاحاتی موفق شود که در اصطکاک با – به اصطلاح – جنبش سبز و مدعیان رهبری آن، شالوده، ساختار و آمال خود را از دست داده و اشتراک هدف آن با فتنه سبز،سرنوشتی مشابه با  جریان فتنه برای آن رقم زده است و اضمحلال آن را به دنبال داشته است.

4- بیماریهای سریالی فتنه گران در زندان بخش دیگری از حربه فتنه گران برای آفرینش فضای مظلومیت  و جلب توجهات بین المللی و جذب عواطف مردمی و در نتیجه کمک به بازسازی صورت مخدوش اصلاحات و جریان سبز است.

5- متهمان پرونده اغتشاشات در اقدامی در راستای براندازی مخملی دست به اعتصاب غذا زدند.اعتصاب غذا ظاهرا به توصیه سران فتنه که نگران سلامت متهمین بودند پایان گرفت. دوهفته اعتصاب غذا به منظورجریان سازی به نفع فتنه و حفظ پتانسیل باقی مانده  فتنه گران انجام گرفته است.

همه اقدامات برشمرده و اقدامات دیگری که ذکری از آنها به میان نیامد نشانگر هم و غم فرقه فتنه برای  نفی شکست است .شاهد این مدعا اعتراف صریح خاتمی به این شکست مفتضحانه است:

خاتمی در جلسه‌ای خطاب به موسوی می گوید : تو خیلی زود صدای شکست اصلاحات را در آوردی و دیگر کار ما تمام شده است، اکنون برای اینکه نشان دهیم کم نیاورده‌ایم، مجبور هستیم تا صورت خود را با سیلی سرخ نگه داریم.

 

اکنون پس از آنکه عملا نتیجه مطلوب از آنچه انجام گرفت  به دست نیامد سران فتنه حاضر شده اند به کسی که در جریان تحریم، گستاخانه علیه نظام جمهوری اسلامی موضع گرفت و اینک در عرف بین الملل به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شده است  پناهنده شده  وپس از نا امیدی از پشتوانه های داخلی ، به دامن انگلیس – دشمن شماره یک استقلال وطن – چنگ بزنند واز آنها کسب تکلیف کنند.

 

تاریخ شاهد است که هرجریانی از پشتوانه مردمی تهی شد و حمایت ملی را که فارغ از ضوابط حزبی است و وامدار هیچ گروه و جریانی نیست از دست داد با هیچ یک از ترفندهای بازار مکاره سیاست قادر به ایستادگی و پویایی نیست وتا زمانی تحت حمایت قدرت قرار دارد که تاریخ مصرف داشته باشد وگرنه آن زمان که برای تامین منافع قدرتهای خارجی بی اثر شود همچون مردار متعفنی دور افکنده خواهد شد. سران فتنه امروز به چنین وضعیتی نزدیک می شوند.

  • باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی