واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

تو که نیستی،
شاخه های دلتنگی زود زود جوانه می زنند!

بایگانی

حقیقت این است...

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۸۹، ۰۸:۳۰ ب.ظ

گاهی

چشم ضعیف  آرمانخواهی

کوچه های باریک و پیج در پیچ مصلحت را

خوب نمی بیند

و ناخوداگاه

پروژه ای را کلید می زند

که بخشی از پازل دشمن را تکمیل می کند

یا تکه های جور چین حکمت را

تخریب می کند

من

یک آرمانخواه کم بینا هستم

و به ذره بین مصلحت نیاز مبرم دارم

و با اینکه از گفتن حقیقت ترسی ندارم

اما

به حکمت برخی نگفتن ها ایمان محکم دارم

و حس می کنم

راه رسیدن به عزت این است...

  • باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی