واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

تو که نیستی،
شاخه های دلتنگی زود زود جوانه می زنند!

بایگانی

به دامن موسی بیاویزید

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۸۹، ۰۸:۳۰ ب.ظ

حیف از آن همه پتانسیل رها شده در خیابانهای مصر که کانالی برای هدایت در مسیر صحیح ندارد.  خواب غفلت اخوان المسلمین آن قدر سنگین است که هنوز پس از 30 سال جنایت و خیانت سران صهیونیستی و آمریکایی مصر به امید اصلاح در امور، سر میز مذاکره با فرعونی همچون عمر سلیمان می نشیند و در برخی موارد به توافق هم می رسد. گویا هنوز این قطعه تاریخی بیدار باش امام را نشنیده اند که: «ملت مصر ننشینند تا این قدرت از بین رفته دوباره دست و پای خودش را جمع کند و نفوذ خودش را بر ملت تحمیل کند. امروز روزی است که ملت مصر باید قیام کند. امروز روز ضعف دولت است و قدرت ملت.»

 

وقتی مواضع اخوان المسلمین را می شنوم به یاد ابوموسی و سادگی اش می افتم که علی (ع) را به کام خلع ید از جایگاه قانونی قدرت کشاند.

وا اسفا بر این همه غفلت و خواب آلودگی و عقب ماندگی از درک سَیاسی و سالوسی فرعونها !

وا اسفا بر این همه کشته که خونشان زیر پای ساده لوحی گروه هایی که به اصلاح در این حکومت پوسیده و متعفن دل خوش دارند، پایمال می شود.

 

کاش خمینی تکثیر شدنی بود،

 کاش غیرت و حمیت و بیداری ایرانی در خون عربهای خواب آلوده جاری بود.

30 سال طول کشید تا صدای بیدارباش امام آن روز که فرمود: «ملت مصر از حکومت نظامی نترسد و به او اعتنا نکند و همان طور که ایران حکومت نظامی را شکست و به خیابان ها ریخت، آن ها هم بشکنند و به خیابان ها بریزند و این تفاله های آمریکا را بیرون بریزند» از لابلای تعصبات ضخیم عربی و خوش بینی های مسخ کننده به آمریکا و حباب امیدواری به دشمنان اسلام و مسلمین عبور کند و به گوش تونس و مصر و اردن و ...برسد. آیا هنوز وقت خروش شور انگیزی که کاخ فرعون را از بیخ و بن برکند فرا نرسیده است؟

 ***

الا یا اهل المصر!

نیل توطئه خروشان است،

و فرعون فریب در تعقیب،

به دامن موسی بیاویزید…

  • باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی