واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

تو که نیستی،
شاخه های دلتنگی زود زود جوانه می زنند!

بایگانی

آقایان!... سعیکم مشکور!

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۳۱ ب.ظ

پرده اول: لبیک!

...رهنمودهای ناصحانه وخیرخواهانه حضرت عالی در باب توجه به حساسیت شرایط کشور بسیار ارزشمند، سنجیده و به موقع ایراد گردید و قطعا رعایت دستورات ولی امر مسلمین توسط مسئولین کشور در ایجاد فضای وحدت و اخوت ...واجب و ان شالله باعث سعادت و سر افرازی ملی خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از هیئت رییسه و نمایندگان محترم ملت تمامی تلاش خود را ...جهت تحقق مصالح ملت... به کار خواهیم بست، تا دشمنان ستم پیشه و استکباری و ماجراجوی ملت متوجه اراده محکم ملی و دستان به هم تنیده دوستداران انقلاب اسلامی گردند...

 

پرده دوم: قربانی!

انگار اراده ای میخواهد تا بِـایِّ نَـحو ٍکان، رییس قوه مجریه را به پای میز محاکمه بکشاند. تیغ را برداشته اند تا مصلحت را در کش و قوس بازی های سیاسی قربانی کنند. "دستان به هم تنیده دوستداران انقلاب" کجا هستند؟!

شعبده باز دست در جیب می کند و مهر تایید بر تنش افزایی می زند؛

از او که انتظار دارد درباره هر مصداق حکم جداگانه ای از ولی دریافت کند و قدرت تطابق حکم کلی را بر مصادیق جاری ندارد بیش از این انتظاری نیست.

(گاهگاهی تاریخ، قصه های هضم نشده قرنهای گذشته را بالا می آورد تا ببینی هنوز هم این مولاست که خون دل میخورد و استخوان در گلو دارد...)

سیاست وقتی با کج فهمی آمیخته شود، وقتی با لجبازی روکش شود، وقتی با توجیه همراه شود، وقتی ماکیاولی تعبیر شود، وقتی جیره مصلحت شناسی اش ته کشیده باشد، نتیجه ای جز این نخواهد داد که آقایان  طرح سوال از ریاست جمهور را قرائت می کنند، اما هنوز در اینکه عدد سوال کنندگان به حد نصاب رسیده یا نه تردید وجود دارد.

 

پرده سوم: ...

گویا سهم رمی جمرات نفس را در هیاهوی قربانی کردن آرامش از یاد برده اند؛ اگر جز این بود طعمه ای برای گرگهای گرسنه که دهان باز کرده اند مهیا نمی گردید و مصالح ملت به بازی گرفته نمی شد و عزم جمعی بر پر کردن چاله های معیشتی و قطع ید بازیگردانان هرج و مرج اقتصادی تعلق می گرفت ...

...

آقایان! یکشنبه سیاه دیگری رقم زدید؛

سعیکم مشکور!

.............................................

لینکهای مفید: 

- فلجمان کرده اند!

- تلاش هاشمی برای انتقام از گفتمان اصلی انقلاب اسلامی

- رمز گشایی از ماجرای توطئه ی مرگ ستار بهشتی

- پروژهء کشته سازی ؛ فتنهء قبل از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری

  • باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی