واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

تو که نیستی،
شاخه های دلتنگی زود زود جوانه می زنند!

بایگانی

من آرمانهای انقلاب اسلامی را دوست دارم

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۳۱ ب.ظ

:این دلنوشته یکی از دوستان انقلابی است

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

درسته همه چیز خیلی گرونه ..

درسته که داره بهمون فشار میاد ..درسته که هر روز هزار جور حرف از این و اون درباره پایمال شدن ارزشامون میشنویم ..اما هنوزم آماده ایم و حاضر نیستیم به خاطر مشکلات پشت ولایت فقیه و کشورمون رو خالی کنیم..
و با همه توان "آماده میشویم " برای روز 22 بهمن ...
برای بیعت با آرمانهای انقلابی که اگر نبود الان مستعمره مفت خور ها بودیم ...برای بیعت با انقلابی که اگر نبود الان در سطح مردم عراق و پاکستان و افغانستان گرفتار بودیم برای بیعت با انقلابی که به خاطرش شهید دادیم ما هم همه سختی ها و فشار ها رو میبینیم اما چقد خوبه همه چیز رو به گردن انقلاب نذاریم و منصفانه به قاضی بریم و همه ی پیشرفت های ایران رو در این سی سال ببینیم و ببینیم که الان در علم کجای دنیا هستیم و بفهمیم که اگر ارزشمند نبودیم انقد برای تصاحب کشورمون تلاش نمیکردن واگر قدرتمند نبودیم این همه تحریم و فشار معنی نداشت اگر یکبار جلو حرف زور کسی گردن خم کنی باید تا آخرش برده باشی و ما هرگز تا آخرین نفس نخواهیم گذاشت کشورمون برده مفت خورها و زور گو ها بشه ..
من کشورم را ... من رهبرم را ...من آرمان های انقلاب اسلامی را ..من ملت فهیمم را... دوست دارم!
من ذلت را دوست ندارم!...من مستعمره شدن را دوست ندارم.من استـــــــقلال، آزادی و جمـــهوری اســــــلامی رادوســـــــــت دارم.
پس.. مـــــن در راهپیـــمایی شرکـــــــت میــــــــــکنم... 

  • باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی