واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

تو که نیستی،
شاخه های دلتنگی زود زود جوانه می زنند!

بایگانی

خواب شیرین و تعبیر تلخ

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۷:۳۰ ب.ظ

نظام مقدس جمهوری اسلامی که دنباله حکومت پیامبر اکرم(ص) و نقطه پیوند به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است از آغاز تکوین با موجی از توطئه ها و خصومت ها مواجه بوده است .

کم نبوده اند دشمنانی که در مد بلنداسلام خواهی ملت ایران کاخ آمال شیطانیشان فرو ریخت و کینه نظام در قلوب مریضشان اوج گرفت. 

شیرین عبادی که جایزه نوبل 2003 را نه به واسطه تلاش در جهت برپایی صلح که به پاس خوش خدمتی به اربابان آمریکایی و اسرائیلیش و دشمنی و خیانت در حق نظام مظلوم جمهوری اسلامی در یافت کرده است ،اقدامات خائنانه خود را علیه آرمانهای انقلاب و ملت مسلمان ایران قبل ازبه ثمر نشستن انقلاب با جانباز آریامهر خواندن خود آغاز کرده و همگام با دشمنان داخلی و خارجی نظام در تمام سالهای پس از پیروزی با اقدامات خباثت آلودی همچون نامه به دبیر کل سازمان ملل و اعتراض به پذیرش ایران درنهاد حقوق بشر این سازمان ، همکاری با پروژه "بی ثبات سازی" آمریکا که با اختصاص بودجه 400 میلیون دلاری کنگره امریکا به نبرد سایبری با جمهوری اسلامی همت گماشته و اهدافی چون جمع آوری اطلاعات، جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی، راه اندازی سایت های مبتذل، حمایت رسانه‌ای از گروهک‌های تروریستی، اقدامات هکری و نفوذ به سرورهای دولتی، برنامه‌ریزی برای اخلال در سیستم مدیریت شهری از جمله سامانه سوخت رسانی و تهییج و تشویق به تجمعات غیرقانونی و اغتشاش در حوادث پس از انتخابات را دنبال می کرد ادامه داده است. و با درخواست اتخاذ تحریم سیاسی علیه ایران در میزگرد حقوق بشر در ژنو به اوج رسانده است. 

در فتنه اخیر نیز با همکاری فکری و معنوی با سران فتنه همه نیروی بین المللی خود را برای حذف و براندازی جمهوری اسلامی به کار گرفت .


آنها که هنوز با مهندسی مستحکم جمهوری اسلامی آشنا نیستند نمی دانند که برای براندازی نظام باید سد استوار و مستحکم "مردم" و "رهبری" را پشت سر بگذارند تا به آرزوهای خائنانه خود جامه عمل بپوشانند.

آنها از درک عناصری چون شجاعت، تدبیر، آگاهی بخشی، وفاداری به آرمانها، صلابت ، توکل ، و ایمان مستحکم رهبری و بصیرت، شهادت طلبی، حضور دائم در صحنه، وفاداری به امام ، جانفشانی در راه اسلام و همت بلند ملت ایران برای استقرار اسلام که همه این عناصر با جذبه قوام بخش ولایت فقیه درهم تنیده و استحکام یافته اند عاجزند.

اکنون ، پس از فروکش کردن غبار فتنه ، ناتوانی دشمن بیش از پیش آشکار شده است : شیرین عبادی در مصاحبه ای با یک نشریه فرانسوی در پاسخ به این سئوال که آیا جنبش سبز قادر به سرنگونی نظام هست یا نه، بالحنی ناامیدانه گفت:

"در رویا می توانیم تصور کنیم که این امکان وجود دارد اما بدبختانه این تصور واقع بینانه نیست." رویای شیرینی که برای شیرین ، تعبیر تلخی داشت.

  • باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی