واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

تو که نیستی،
شاخه های دلتنگی زود زود جوانه می زنند!

بایگانی

زخم کاری ولایت فقیه بر پیکر فتنه گران

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۸۹، ۰۸:۳۰ ب.ظ

در آستانه سفر مقام معظم رهبری به شهر ولایت محورقم، رسانه های معاند با به هم بافتن توهمات تمام نشدنی خود به این نتیجه وهم انگیز رسیده اند که انگیزه این سفر تجدید مشروعیت رهبریست،و این در حالیست که مردم ولایتمدار قم عاشقانه چشم به راه سید خراسانی خویشند و گوش بر معجزه کلام او باز کرده اند و آغوش انتظار بر قامت استوار او گشوده اند و برای دیدار او و درک حضور پربرکت او نخبگان و علما و روحانیت معزز حوزه و مردم عادی همه و همه بیقرار و دلداده اند.

 

اما اپوزیسیون داخلی و خارجی خود خوب می دانند که آنچه آنان را به طراحی نیرنگهای پی در پی برای تضعیف رهبری هدایت می کند زخمیست که تیغ برنده  ولایت فقیه - که در وجود رهبرعزیز انقلاب متجلی شده است - بر پیکر آنان زده است و این سرآغازهمه شکستها و ناکامیهای آنان بوده است.

 

روز مقدسی همچون نهم دیماه که پاسخ دندان شکن به توهمات فتنه گران و خط بطلان بر تصورات ابلهانه آنان بود؛ نقطه عطفی در رخدادهای فتنه 88 به شمار می رود که دستمایه تحقق آن تبعیت همه اقشار امت ازنمونه متجلی ولایت فقیه، خامنه ای عزیز بود.

نفوذ ولایت فقیه در اندیشه ها و مشی سیاسی ملت ایران ، البته برای آنان که سد مستحکم ولایت فقیه توطئه های شیطانی انها را خنثی کرد و آنها را تا جایی پس زد که حتی تا بیرون از مرزهای ایران رانده شدند و در آغوش دشمنان قدیمی ملت افتادند بسیار سنگین است و تقلا برای خلاصی ازاین مانع بزرگ به هر طریق ممکن، توجیه پذیر است، هم از این روست که هربار باعلم کردن بهانه ای، به تضعیف آن دست می زنند:

 

در روزهای آغاز انتخابات 88، دوگزاره مکمل را برای عملی کردن این مقصود در پیش گرفتند: اول القاء این ایده که دکتر احمدی نژاد منتخب رهبریست، دوم ، تلاش برای شکست احمدی نژاد.

ونتیجه تحقق این دو گزاره، از نظرذهن متوهم آنها شکست رهبری بود.

 

پس از ناکامی در بهره برداری از این روش، و در روزهای اوج فتنه 88 ، با طرح مسئله تقلب از طرفی و تکرار مداوم" اجرای بدون تنازل قانون اساسی" از سوی دیگر، تلویحا رهبری را نقطه مقابل قانون برشمردند تا بدین ترتیب از نفوذ کلامش درامت کاسته و به شورش اجتماعی خود ساخته استمرار بخشند.اما سیل خروشان مردم در دی و بهمن 88، آتش تحرکات آنها را خاموش کرد.

 

در طول مدت طولانی پس ازانتخابات نیز سران فتنه با تکرار مداوم دروغ "پیروی از خط امام"  و دم زدن از راه امام و با تمسک به برخی جریانات، ونتیجتا با مرزقائل شدن بین امام و رهبری ، پروژه شکست رهبری را به گونه دیگری دنبال کردند.

اکنون ؛ در آستانه سفر رهبرعزیز انقلاب به قم؛ به عنوان مرکز مرجعیت تشیع و روحانیت معظم و امت ولایی وجان نثار رهبری ، و با توجه به حوادثی که در چند ماه اخیر در این شهر رخ داده است، دشمن ، زمان را برای تضعیف رهبری، با تمسک به حربه تعارض رهبری با مرجعیت، مناسب یافته است.

 

صد البته وقتی مرجعیت را مزدورانی چون کدیور و مهاجرانی و سروش و تفاله های دیگری از پس ماندهای انقلاب که به خارج گریخته اند تفسیر می کنند و آن را درعناصر فریب خورده "خود مرجع خوانده ای" که صلاحیت علمی مخدوش آنها بر جامعه روحانیت محرز است و بازیچه سیاست بازان نان به نرخ روز خورشده اند می بینند و روحانیت را در قشر کوچک بازی خورده ای که درصف آشوب گران خیابانی، اپوزیسیون را پروار می کردندخلاصه می کنند، نه تنها رهبر انقلاب، بلکه مردم مومن قم نیز آنها را تحمل نمی کنند و در تعارض کامل با آن هستند و نتیجه این تعارض در وقایع چند ماهه اخیر این شهرکاملا مشهود است.

 

اما آنچه ازدید معاندان و بدخواهان مخفی مانده است این است که معجزه ولایت فقیه و ایمان به اثر بخشی آن در مدیریت بحرانها، ملت و روحانیت و علما را حول محور رهبری و در دایره حامیان و دوستداران ولایت قرار داده است.

همین است که خبرگان رهبری در بیانیه پایانی اجلاس هشتم بر این موضوع تصریح می کند که ردای رهبری فقط برازنده قامت بلند رهبری عزیز آیت الله خامنه ایست، و مراجع انقلابی در تایید و همراهی ایشان در دوره بحران کوتاهی نمی کنند، و روحانیت معظم همراهی و تبعیت محض از ولایت علوی گونه اش را علنا ابراز می دارند.

 

جذبه همین ارتباط است که همه اقشارمردم قم در تنظیم معادلات و روابط خود با نخبگان، علما و روحانیت و مرجعیت ، ولایت فقیه را فصل الخطاب قرار داده اند و تابع محض قامتی هستند که برازنده این رداست ، و مرید آن مراد محبوبند.

شور و شوق مثال زدنی مردم قم در دیدارهایی که تا کنون با مقتدای خود داشته و نجواهای عاشقانه ای که با او نموده است ، و عنایات ویژه رهبرمعظم انقلاب در سفرهایی که به این شهر داشته اند ازهمین حقیقت شیرین حکایت می کند. 

 

سفرهای رهبرعزیز انقلاب به قم علاوه بر برکات مادی متعدد همجون پیوستن قم به جرگه استانهای کشور و تبعات مثبت عمرانی این امر، توسعه فضای آموزشی مدرسه فیضیه، اجرای بخشی از طرح حرم تا حرم، اختصاص230 میلیون یورو به مقوله آب آشامیدنیشهر، توسعه حرم مطهر حضرت معصومه ‌و...،عنایت معنوی مقام معظم رهبری به مردم قم نیز قابل توجه است؛در دیدار 19 دیماه 88 مردم شریف قم با رهبری عزیز، ایشان بصیرت و آگاهی آنان را در نتیجه بخش بودن قیام 19 دی عامل پیروزی قلمداد می کنند:

«هم بصیرت در این حادثه موج میزند، هم موقع‌‌‌‌‌‌شناسى، هم دشمن شناسى، هم مجاهدت و اقدام و فداکارى؛ اینها ابعاد این حادثه‌‌‌ى عظیمى است که در نوزدهم دى سال 56 - یعنى سى و دو سال قبل - به وقوع پیوسته است. از طرف دیگر، همین حادثه، مبدأ یک تحول، یک حرکت، یک جریان عظیم و جهتدارى در ملت ایران شد. پس حادثه، حقیقتاً حادثه‌‌‌‌ى مهمى است. آن روز هم تأثیر گذاشت؛ امروز هم که شما یاد آن حادثه را و یاد شهداى روحانى و غیر روحانىِ آن حادثه را گرامى میدارید، باز تأثیر میگذارد؛ درس میدهد، بصیرت میدهد و جهت حرکت را به ما نشان میدهد.»

امید آنکه حضور رهبر معظم انقلاب در قم و تجلی مجدد ارتباط امت و امام، و بازخوانی برکات اصل مترقی ولایت فقیه، بستری برای تعمیق بصیرت در نخبگان غفلت زده و تمهیدی برای بیداری برخی خواص از خواب سیاسی باشد.

  • باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی