واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

زیر باران باید رفت...

واژه های بارانی

تو که نیستی،
شاخه های دلتنگی زود زود جوانه می زنند!

بایگانی

کوتوله ها

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ

بلوغ

مهرگیاه نارسی ست

در اینجا

-که سیاست روی دور تند می چرخد

و سالهاست مَحمل آدمکهایی ست

که به یمن چرخیدن در فضا

هنوز کودک مانده اند - ؛

من می دانستم "نسبیت انشتین" فرضیه ی درستی ست،

اما نمی دانستم

برای اثباتش نباید زیاد تقلا کنم

کافی ست یک روز

چشمهایم را ببندم

و بی آنکه از گشتن حول یک محور گیج واهمه ای داشته باشم

سوار چرخ فلک بزرگ شهر شوم

و هر بار که اوج می گیرم

روی آدمهای کوچک آن پایین

آب دهان بیندازم!

  • باران

نظرات  (۳)

  • سیدمهدی حاجی آبادی
  • سلام علیکم بزرگوار
    خوب هستین ان شاءالله؟ 
    ابتدا عرض کنم عیدتون مبارک
    دوم اینکه امروز در دعای عرفه سر مساله ای ناخودآگاه یادتون کردم و دعاتون کردم
    امیدوارم شما هم بندرو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمت الله

    عید شما هم مبارک
    خدا رو شکر هنوز نفسی میاد :)
    بزرگواری کردید؛ ان شاالله دعای خیرتون مستجاب بشه، ممنونم
    دعاگو هستم
    یاعلی
  • سیدمهدی حاجی آبادی
  • سلام علیکم و رحمت الله بزرگوار
    ممنونم از لطف بی کران سرکار الیه
    شما خوب هستین ان شاءالله؟
    اعیاد گذشته و پیش رو دوباره بر شما مبارک
    ان شاءالله خدا به نفسی که میاد و میره برکت بده بزرگوار تا برای حقیر هم دعا کنید خلاص شم از دنیا :)
    ممنونم ازتون، دست پرورده ایم
    التماس دعا
    یاعلی

    پاسخ:
    زنده و سلامت باشین 
    و مشغول خدمت به خدا و خلق ان شاالله
    در پناه حق

    سلام و تبریک عید ولایت

    پاسخ:
    سلام و رحمت الله
    بر شما هم مبارک
    در پناه حق باشید
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی